Budaörs és környéke, adminisztráció, irodai munkák és állások

80 darab találat
  • START
    Budapest XIX. kerület, Exactor Kft.

    Keresünk egy tapasztalt és motivált asszisztenst, aki csatlakozik dinamikusan fejlődő irodánkhoz és jártas az asszisztensi feladatok, de akár az ügyfélkezelés területén is. Minimum középfokú képzettség (diploma vagy egyéb pénzügyi képesítés előny) Jó problémamegoldó-készség Kiemelkedő...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumFőiskolaEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Budapest X. kerület, NiT-Risk Kft.

    Biztosítási ajánlatok előkészítése Szerződések kezelése Károk adminisztrációja, követése  Ügyfelekkel, partnerekkel kapcsolattartás Középfokú képzettség Microsoft Office felhasználói szintű ismerete Önálló munkavégzés Probléma megoldó képeség Precizitás,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • ENTERPRISE

    Gépjárművek okmányainak és egyéb iratok átvétele, munkalapok kiállítása. Gépjármű adatok számítógépes programban való rögzítés. Számlázás, gépjárművek okmányainak és egyéb iratok átadása ügyfél részére. Ügyfelekkel telefonos kapcsolattartás. Ügyfél központúság. Megbízható, precíz,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Budapest II. kerület, KROC Kft.

    Főbb feladatok, munkák: Alvállalkozókkal (reklámtáblák építése, bontása, javítás, karbantartás, világítás kiépítése, villamos karbantartás, stb.) történő kapcsolattartás, az ehhez kapcsolódó munkafolyamatok megszervezése, irodai adminisztratív feladatokban való részvétel. Min. középfokú...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Budapest III. kerület, Ecometer Kft.

    Logisztikai folyamatok és határidők nyomonkövetése, ellenőrzése Riportok összeállítása excelben Adatok rögzítése, lejelentési kötelezettségek teljesítése a partnerek és alvállalkozók felé Státusz értesítők kiküldése Folyamatokhoz tartozó okmányok elkészítése, rendszerezése Fuvar,...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaAngolNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Budapest III. kerület, H-Ear Kft.

    postázás,kapcsolattartás üzleteinkkel telefonon és emailben raktárkészletkezelés, leltár kezelés, adminisztrációs feladatok érettségi, jó kommunikációs kézség, önálló munkavégzés adminisztrációs gyakorlat Egészségügyi cégünk óbudai központjába irodai asszisztenst keresünk.

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest XIV. kerület, ECONOMIC CONTROL Kft.

    elsősorban társasházak könyvelése, adatok rögzítése     érettségi, pontos és precíz munkavégzés, Microsoft Word és Excel magabiztos használata        társasházi könyvelési tapasztalat könyvelői irodában szerzett tapasztalat mérlegképes végzettség Munkavégzés helye: XIV....

    Részmunkaidő 4 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • ENTERPRISE
    Budapest XXI. kerület, Loksacél Kereskedelmi Kft.

    A vezetői feladatok teljes körű átlátása és támogatása A vezetők szemléletének megismerése és távollétükben képviselete A személyzeti állomány adminisztrációja és koordinálása (szabadság, betegség, túlóra) A cég számítógépes rendszerének magabiztos használata Havi és időközi jelentések...

    Teljes munkaidő 8 óra5-9 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Budapest X. kerület, SZIRIMPEX Kft.

    kapcsolattartás Meglévő partnerekkel és Újkapcsolatok Kiépítése . számlák - szállítólevelek kiállítása - nyomon követése, ajánlatok készítése bejövő számlák ellenőrzése jelentések, statisztikák készítése önálló munkavégzés kezdeményezőkészség jó kommunikáció megbizhatóság cég...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START
    Budapest I. kerület, WIN SHOP Kft.

    az Irodavezető munkájának napi szintű támogatása adminisztrációs feladatok, szkennelés, iktatás, lefűzés dokumentumok készítése, táblázatok, kimutatások naprakész vezetése megadott szempontok alapján számlák kezelése, kapcsolattartás a könyveléssel, könyvelésre előkészítő...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest V. kerület, PERFEKT Zrt.

    Szakmai képzések és vizsgák, hatósági és szakmai programok, továbbképzések szervezése, lebonyolítása Kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel, vizsgázókkal, oktatókkal, partnerekkel Adminisztratív feladatok ellátása, a kapcsolódó dokumentumok pontos vezetése, ellenőrzése Online marketing...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    beérkezett könyvelési anyagok átvételi jegyzőkönyv megírása (excel táblázat) különböző felületekről a könyvelési anyagok letöltése, összegyűjtése, rendszerezése minimum alapfokú számítógép ismeret, Excel minimum középszintű ismeret vakon gépírás Professzionális irodai...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest I. kerület, Varga Rita Mária Ügyvédi Iroda

    Titkárnői feladatok, mint gépírás, szerkesztés, magyar és német nyelvű gépelés, számítógépes ismeretek. Küzépfokú végzettség, német nyelvtudás, gépelni tudás és szövegszerkesztői ismeretek. Szívesen fogadunk pályakezdőt is. Havi fizetés, 6 hónap után a munkavállaló által...

    Teljes munkaidő 8 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalat5-9 év szakmai tapasztalat10 vagy több év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest XII. kerület, FH Gasztro Kft.

    Feladata az FH csoport vendéglátás ágazat adminisztratív feladatainak elvégzése! B típusú jogosítvány középfokú végzettség 2 év szakmai tapasztalat alap szintű angol nyelvtudás 2 évnél több szakmai tapasztalat alapfoknál magasabb szintű angol...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest XII. kerület, WLWYB Global Kft.

    irodai adminisztráció teljeskörű kezelése (számlák, megrendelések, szerződések, szállító adminisztráció) beszerzések lebonyolítása iroda napi ügymenetét biztosító feltételek managelése, fejlesztése pénzügyi folyamatok managelése, fejlesztése pénzügyi folyamatokkal kapcsolatos...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatEgyetemAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest X. kerület, EB HUNGARY INVEST Kft.

    A feladataid lesznek: Általános adminisztratív feladatok ellátása (dokumentumok kezelése, iktatása, rendszerezése, nyilvántartások vezetése stb.) Vendégek fogadása, érkeztetése, informálása Az irodai helyiségek rendjének fenntartatása és ellenőrzése (pl. tárgyaló, konyha,...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest III. kerület, Family Property Center Kft.

    értékesítő csapat munkájának támogatása hirdetési portálok kezelése Kimutatások, prezentációk készítése, Iratkezelés, általános adminisztratív feladatok telefonok és e-mailek kezelése Levelezés, kapcsolattartás, vendégfogadás A vezetők napi munkájának támogatása kiváló...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest XVII. kerület, NEXUS RELATION Kft.

    napi és általános adminisztratív feladatok teljes körű ellátása: iktatás, telefonhívások kezelése, postázás, iratok és dokumentumok kezelése, rendszerezése pénzügyi feladatok elvégzése: számlázás, könyvelési anyagok előkészítése irodai beszerzési, megrendelési feladatok...

    Részmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest II. kerület, Mérker 2007 Zrt.

    Főbb feladatok, munkák: az irodaépületbe érkező vendégek fogadása, tájékoztatása az ingatlan zártságának ellenőrzése gépkocsiforgalom nyilvántartása kulcsok kiadása és átvétele munkaidőn kívüli meghibásodások bejentése az illetékes szervezeteknek ingatlanban található bérleményekhez...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7

    beérkezett könyvelési anyagok átvételi jegyzőkönyv megírása (excel táblázat) különböző felületekről a könyvelési anyagok letöltése, összegyűjtése, rendszerezése minimum alapfokú számítógép ismeret, Excel minimum középszintű ismeret vakon gépírás Professzionális irodai...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest II. kerület, Kalmár Dávid Egyéni vállalkozó

    Kimenő hívások indítása meglévő adatbázisból Bejövő hívások fogadása Ügyfélkör bővítése Adminisztrációs tevékenység Szoros együttműködés a vezetőséggel Legyél eredményorientált Kommunikálj kiválóan, légy türelmes, empatikus és proaktív Pozitivitás, lendületesség...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotÁltalános iskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest II. kerület, MCTA 2019 Kft.

    Irodai adminisztráció Beszállítókkal való kapcsolattartás Anyagbeszerzés céges autóval B kategóriás jogosítvány Angol nyelvtudás Orosz nyelvtudás Budai munkavégzéssel irodai ügyintézői állás, kiegészítő anyagbeszerzési feladatokkal. Angol és orosz nyelvtudás...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotÁltalános iskolaGimnáziumAngolOroszÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest II. kerület, Financial Expert Kft.

    Menedzsment, és országos hálózat munkájának támogatása Adminisztrációs feladatok elvégzése Partnerek, vendégek fogadása Vállalatirányítási rendszer kezelése Napi operatív feladatokban való aktív részvétel Precíz munkavégzés, pontosság Jó szervező, és kommunikációs...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Dunaharaszti, Menerko Kft.

    Az energetikai auditori és szakreferensi tevékenység háttértámogatása; Beérkező energia számlák elemzése, nyilvántartás vezetése; Energia számlák ellenőrzése, azok törvényi előírásnak megfelelő tartalmi és formai követelményeinek ellenőrzése, hibák kiszűrése; Energiafogyasztások rögzítése,...

    Részmunkaidő 6 óraTávmunka/otthoni munkaPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaFőiskolaEgyetemÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest XIII. kerület, Exin Kft.

    Webáruház tartalmának folyamatos frissítése és karbantartása Üzletünkben való értékesítés Adminisztrációs feladatok Legalább középfokú végzettség Microsoft Office ismerete Webes környezetben való jártasság Kiváló kommunikációs és szervezőkészség Pontos, precíz, megbízható...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott

BudapestAllas.hu