Budapest XI. kerület, vevő-, ügyfélszolgálat állások és munkák

5 darab találat
  • BUSINESS
    Budapest, NiT-Risk Kft.

    beérkező kárbejelentések feldolgozása konzultáció a károsulttal, káranyagok precíz összeállítása károk nyomonkövetése biztosítókkal való kapcsolattartás Legalább középfokú végzettség. Műszaki végzettség előny. Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Excel,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Budapest, NiT-Risk Kft.

    Meglévő állomány karbantartása, kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel. Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Excel, Word) Kiváló kommunikációs készség, lényegre látás, problémamegoldó képesség Pontos, önálló, precíz munkavégzés Pozitív, ügyfélorientált...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    megbízónk szolgáltatása és/vagy terméke iránt érdeklődés felkeltése piackutatási kérdőívek lekérdezése telefonon keresztül pontosság, megbízhatóság jó és szabatos kommunikáció minimum 16 munkaóra egy héten felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek otthoni munkavégzéshez...

    Megyei hirdetésTávmunka/otthoni munkaNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START
    Budapest XI. kerület, Schindler Hungária Kft.

    Hibabejelentések fogadása, hibajegyek rögzítése A felvett címek továbbítása a technikus kollégák felé A diszpécseri munkafolyamatok nyomon követése, az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése Korrekt, segítőkész ügyfél tájékoztatás  középfokú végzettség felhasználói...

    Időszakos munka1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Bejövő megrendelések feldolgozása; webshop kezelése; kiszállítások, futár szervezése Vevőkkel és érdeklődőkkel való kapcsolattartás, kérdések megválaszolása telefonon és e-mailen keresztül (többnyire rendelésekkel kapcsolatos) A feladatvégzés során felmerülő kérdések csoportosítása,...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakközépiskolaNémetÁltalánosBeosztott

BudapestAllas.hu