Budapest III. kerület, vevő-, ügyfélszolgálat állások és munkák

5 darab találat
  • BUSINESS
    Budapest, NiT-Risk Kft.

    beérkező kárbejelentések feldolgozása konzultáció a károsulttal, káranyagok precíz összeállítása károk nyomonkövetése biztosítókkal való kapcsolattartás Legalább középfokú végzettség. Műszaki végzettség előny. Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Excel,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatot1-2 év szakmai tapasztalat2-4 év szakmai tapasztalatSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Budapest, NiT-Risk Kft.

    Meglévő állomány karbantartása, kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel. Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Excel, Word) Kiváló kommunikációs készség, lényegre látás, problémamegoldó képesség Pontos, önálló, precíz munkavégzés Pozitív, ügyfélorientált...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőOKJGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    megbízónk szolgáltatása és/vagy terméke iránt érdeklődés felkeltése piackutatási kérdőívek lekérdezése telefonon keresztül pontosság, megbízhatóság jó és szabatos kommunikáció minimum 16 munkaóra egy héten felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek otthoni munkavégzéshez...

    Megyei hirdetésTávmunka/otthoni munkaNem igényel tapasztalatotSzakiskola / szakmunkás képzőGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Bejövő megrendelések feldolgozása; webshop kezelése; kiszállítások, futár szervezése Vevőkkel és érdeklődőkkel való kapcsolattartás, kérdések megválaszolása telefonon és e-mailen keresztül (többnyire rendelésekkel kapcsolatos) A feladatvégzés során felmerülő kérdések csoportosítása,...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotSzakközépiskolaNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest III. kerület, Power Kft.

    Beérkező telefonhívások fogadása, információ- és segítségnyújtás a cég ügyfelei számára Telefonhívásokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása Kapcsolattartás más szervezeti egységekkel, partnerekkel Esetleges panaszkezelés Riportok készítése az elvégzett feladatokról Az új kolléga a...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott

BudapestAllas.hu