Budapesti, piacvezető nagykereskedés telefonos ügyfélszolgálati kollégát keres


Magyarországon piacvezető biztonságtechnikai nagykereskedelem telefonos ügyfélszolgálati kollégát keres.

Feladatok

  • Beérkező telefonhívások fogadása, információ- és segítségnyújtás a cég ügyfelei számára
  • Telefonhívásokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása
  • Kapcsolattartás más szervezeti egységekkel, partnerekkel
  • Esetleges panaszkezelés
  • Riportok készítése az elvégzett feladatokról
  • Az új kolléga a kereskedelmi csoport aktív tagja, segíti a kereskedők napi munkáját.

Elvárások

  • Ügyfélszolgálat/call center területén eltöltött 1-3 év tapasztalat vagy ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
  • Minimum középfokú iskolai végzettséget (érettségi bizonyítvány)
  • Felhasználói szintű számítógép ismeret
  • Megoldásorientált szemléletmód
  • Határozott, dinamikus személyiség
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Fejlett kommunikációs készség szóban és írásban
  • Pontosság és megbízhatóság
  • Stressztűrő képesség

Előnyök

  • Műszaki szakterületen szerzett tapasztalat
  • Középfokú angol nyelvismeret

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű munkaszerződést, hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil háttér
  • Dinamikus, lelkes, fiatalos csapat
  • Angol tanulási lehetőség munkaidőben

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!


Hasonló hirdetések