Budapest X. kerület, adminisztráció, irodai munkák és állások

7 darab találat
  • BUSINESS

    A centrum minőségbiztosítási rendszerének működtetésében és ellenőrzésében való közreműködés Minőségbiztosítási dokumentumok kezelése Széles körű adminisztratív feladatok ellátása A GMP előírások betartatásában való közreműködés Centrum vezetésének teljes körű adminisztratív...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotFőiskolaEgyetemAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START
    Budapest, Petra Mineral Kft.

    e-mailes ügyfélszolgálat – asztalfoglalások kezelése, adminisztrációs feladatok elvégzése, reklamáció kezelés, iroda működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzésében való részvéte, kimutatások készítése, alkalomadtán kisebb szervezési feladatok...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Nyilvántartásokat vezet, kimutatásokat készít, a feladatok teljesülését nyomon követi, adatszolgáltatásokat teljesít, az iktatási és iratkezelési tevékenységhez tartozó általános és speciális feladatokat elvégzi. Szervezi az ügyiratok, feljegyzések szignálásra és aláírásra történő bemutatását,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Budapest X. kerület, NiT-Risk Kft.

    Biztosítási ajánlatok előkészítése Szerződések kezelése Károk adminisztrációja, követése  Ügyfelekkel, partnerekkel kapcsolattartás Középfokú képzettség Microsoft Office felhasználói szintű ismerete Önálló munkavégzés Probléma megoldó képeség Precizitás,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraPályakezdő/friss diplomás1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Pest megye, Budaörs és környéke, Premed Pharma Kft.

    A következő feladatok várnak rád: Bejövő telefonhívások fogadása, információnyújtás a cég szolgáltatásaival kapcsolatban, recepciós feladatok ellátása Elektronikus irat- és dokumentumtár kezelése (iktatás) Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START
    Budapest X. kerület, SZIRIMPEX Kft.

    kapcsolattartás Meglévő partnerekkel és Újkapcsolatok Kiépítése . számlák - szállítólevelek kiállítása - nyomon követése, ajánlatok készítése bejövő számlák ellenőrzése jelentések, statisztikák készítése önálló munkavégzés kezdeményezőkészség jó kommunikáció megbizhatóság cég...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest X. kerület, EB HUNGARY INVEST Kft.

    A feladataid lesznek: Általános adminisztratív feladatok ellátása (dokumentumok kezelése, iktatása, rendszerezése, nyilvántartások vezetése stb.) Vendégek fogadása, érkeztetése, informálása Az irodai helyiségek rendjének fenntartatása és ellenőrzése (pl. tárgyaló, konyha,...

    Teljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott

BudapestAllas.hu