GYIK: Miért nem kaptam meg a regisztrációt követően a regisztrációt megerősítő e-mailt?
Kérjük, amennyiben nem kapott regisztrációjáról megerősítő e-mailt, ellenőrizze e-mail fiókja Spam mappáját is. Amennyiben elírta regisztrációja során e-mail címét, abban az esetben szükséges regisztrációja újrakezdése.
Ügyfélszolgálatunk tájékoztatást tud nyújtani, hogy a beküldött regisztrációjában milyen e-mail cím szerepel. Abban az esetben, ha a megerősítő e-mail fél napon belül nem érkezik meg, és biztos abban, hogy jó e-mail címet adott meg kövesse az alábbi utasítások valamelyikét: Próbáljon meg bejelentkezni a regisztrációkor megadott belépési adatokkal, ekkor a rendszer érzékeli, hogy még nem aktivált a felhasználója és megjeleníti az ’Aktiváló e-mail újraküldése’ gombot, amelyre ha rákattint, rendszerünk újraküldi a levelet.
Hasznosnak találta ezt az információt?
Leggyakoribb kérdések:
- Van-e lehetőségem hírlevél feliratkozásra? Hogyan juthatok (automatikusan) hozzá a számomra megfelelő állásajánlatokhoz?
- Hogyan tudok létrehozni új önéletrajzot?
- Hogyan tudok jelentkezni a kiválasztott álláshirdetésre?
- Hogyan tudom a meglévő önéletrajzomat szerkeszteni/törölni?
- Álláskeresőként van lehetőségem regisztrációra?