Ügyfélszolgálati munkatársnak álláslehetőség Budapesten angol nyelvtudással at Home&Office Management Kft. / BudapestAllas.hu | Az ingyenes budapesti állásportál!
Új álláshirdetés
Tel: +36 70 673 6160

<< Előző állás vagy Következő állás >>
0

jelentkezők

Kínál Ügyfélszolgálati munkatársnak álláslehetőség Budapesten angol nyelvtudással

Home&Office Management Kft. helység: Budapest

Címkék:

Lakás üzemeltető cég keres angol nyelven tökéletesen kommunikáló, jó kommunikációs képességgel, rendelkező ügyfélszolgálati kollégát.

Feladatok:

  • Külföldi és belföldi ügyfelekkel napi szintű szóbeli és írásbeli kommunikáció.
  • Elszámolások, egyenlegek megértése, elmagyarázása.

Elvárások:

  • Angol magyar nyelvű jó kommunikációs képesség, word, excel magabiztos felhasználói szint, jó fogalmazási képesség, határozottság, pontosság.

Előny:

  • Ingatlan üzemeltetés terén szerzett szakmai tapasztalat.

Jelentkezés:
Fényképes önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével, angol nyelvű motivációs levéllel az info@flatmanagement.hu email címen!

Property Management company looking for customer-oriented service representative for Full-Time job.

Tasks:

  • Foreign and Domestic Customer Daily Verbal and Written Communication. Product and Service Knowledge, Market Knowledge.
  • The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.

Required Skills and Qualifications:

  • Quality Focus, Problem Solving, Documentation Skills, Listening, Phone Skills, Resolving Conflict, Analyzing Information , Multi-tasking, English and Hungarian high level communication skills, Word, Excel Confident User Level, Drafting skills, Determination, Accuracy.

Preferences:

  • Professional Experience in Property Management.

Apply:
Photographic CV and Motivation Letter, Salary expectation.
info@flatmanagement.hu


Job brief
We are looking for a customer-oriented service representative to act as a liaison, provide product/services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency.
The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.

Responsibilities
Effectively manage large amounts of incoming calls
Generate sales leads
Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
Build sustainable relationships of trust through open and interactive communication
Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
Meet personal/team sales targets and call handling quotas
Handle complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure resolution
Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
Follow communication procedures, guidelines and policies
Take the extra mile to engage customers

Requirements
Proven customer support experience
Track record of over-achieving quota
Strong phone contact handling skills and active listening
Familiarity with CRM systems and practices
Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
Excellent communication and presentation skills
Ability to multi-task, prioritise, and manage time effectively
High school degree







« vissza a kategóriákhoz...
Ön szerint ez a hirdetés valótlan? Jelentse!   
Ajánlja ismerősének!
Feladás dátuma 2018-12-03
Megtekintve: 50 alkalommal

    Kiemelt megjelenés!

    Álláshirdetésed több álláskeresőhöz juttatjuk el, ha kiemelt hirdetést rendelsz! Felső hely a honlapon, kiemelés a Facebookon és bekerül ajánlatod a napi hírlevélbe is! Ha több jelentkezőt szeretnél kattints:

BudapestAllas.hu

BudapestAllas.hu Facebook

Kövess minket a Facebook oldalunkon is!


Ne maradj le a legfrissebb álláslehetőségekről, csatlakozz hozzánk és segítsd az ismerőseidet is egy megosztással!

FaceBook.com/BudapestAllas

Iratkozz fel az állásértesítőnkre, hogy minden nap a leggyorsabban értesülhess a legjobb helyi álláslehetőségekről!

Küldj e-mailt a budapestallas [@] it-nav [pont] hu címre, vagy használd az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot.
Fontos: Hirdetésre történő jelentkezéshez ne használd a kapcsolatfelvételi űrlapot, mert a jelentkezésed nem fog célba érni! Amennyiben egy álláshirdetésre szeretnél jelentkezni, közvetlenül a hirdetésekben teheted meg!

Szerkesztőség: +36 70 673 6160