Ügyfélszolgálati munkatársnak álláslehetőség Budapesten angol nyelvtudással

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Budapest
2018. 12. 03. 23:03
Jelentkezem

Lakás üzemeltető cég keres angol nyelven tökéletesen kommunikáló, jó kommunikációs képességgel, rendelkező ügyfélszolgálati kollégát.

Feladatok:

  • Külföldi és belföldi ügyfelekkel napi szintű szóbeli és írásbeli kommunikáció.
  • Elszámolások, egyenlegek megértése, elmagyarázása.

Elvárások:

  • Angol magyar nyelvű jó kommunikációs képesség, word, excel magabiztos felhasználói szint, jó fogalmazási képesség, határozottság, pontosság.

Előny:

  • Ingatlan üzemeltetés terén szerzett szakmai tapasztalat.

Jelentkezés:
Fényképes önéletrajzzal, fizetési igény megjelölésével, angol nyelvű motivációs levéllel az info@flatmanagement.hu email címen!

Property Management company looking for customer-oriented service representative for Full-Time job.

Tasks:

  • Foreign and Domestic Customer Daily Verbal and Written Communication. Product and Service Knowledge, Market Knowledge.
  • The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.

Required Skills and Qualifications:

  • Quality Focus, Problem Solving, Documentation Skills, Listening, Phone Skills, Resolving Conflict, Analyzing Information , Multi-tasking, English and Hungarian high level communication skills, Word, Excel Confident User Level, Drafting skills, Determination, Accuracy.

Preferences:

  • Professional Experience in Property Management.

Apply:
Photographic CV and Motivation Letter, Salary expectation.
info@flatmanagement.hu


Job brief
We are looking for a customer-oriented service representative to act as a liaison, provide product/services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency.
The target is to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.

Responsibilities
Effectively manage large amounts of incoming calls
Generate sales leads
Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
Build sustainable relationships of trust through open and interactive communication
Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
Meet personal/team sales targets and call handling quotas
Handle complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure resolution
Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
Follow communication procedures, guidelines and policies
Take the extra mile to engage customers

Requirements
Proven customer support experience
Track record of over-achieving quota
Strong phone contact handling skills and active listening
Familiarity with CRM systems and practices
Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
Excellent communication and presentation skills
Ability to multi-task, prioritise, and manage time effectively
High school degree

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.