Magyar tulajdonú cégünk otthoni munkavégzéssel telefonos ügyintéző operátorokat keres


Magyar tulajdonú, közel 20 éves tapasztalattal rendelkező cégünk, otthoni munkavégzéssel kollégákat keres. Ha egy megbízható és stabil cégnél szeretnél dolgozni, téged várunk.

Feladatok

  • megbízónk szolgáltatása és/vagy terméke iránt érdeklődés felkeltése
  • piackutatási kérdőívek lekérdezése telefonon keresztül

Elvárások

  • pontosság, megbízhatóság
  • jó és szabatos kommunikáció
  • minimum 16 munkaóra egy héten
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • otthoni munkavégzéshez szükséges infrastruktúra (számítógép, stabil internet kapcsolat, call center fülhallgató)
  • ügyfél és eredmény orientált gondolkodásmód

Előnyök

  • lead generálásban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • a munkavégzéshez szükséges oktatás
  • folyamatos szakmai fejlődés és vezetői támogatás
  • időben és pontosan elszámolt kifizetés
  • rugalmas beosztású otthoni munkavégzés

Amennyiben úgy érzed, hogy megfelelsz a munkakör követelményeinek vagy szeretnél valami újat tanulni és a készségeidet valami új területen kamatoztatni, akkor az alábbi e- mail címre várjuk önéletrajzodat

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Távmunka/otthoni munka

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Elvárt végzettség

  • Szakiskola / szakmunkás képző
  • Gimnázium
  • Szakközépiskola
  • Technikum

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!