Adminisztratív koordinátor - Premed Pharma Budaörs


Az orvostechnikai eszközök beszállítói piacán 30 éve működő budaörsi Premed Pharma csapatába keressük új munkatársunkat. Cégünk folyamatosan fejlődő, vezető beszállítóként több, mint 60 partnerrel áll kapcsolatban. Az ország legjobb egyetemeivel együtt innovatív, orvosi kutatási tevékenységet végzünk, hogy világviszonylatban is élenjáró megoldásokkal járuljunk hozzá az emberek egészségének megőrzéséhez. Célunk, hogy modern termékek és a legújabb technológiák révén fejlesszük az egészségügyet.

Feladatok

A következő feladatok várnak rád:

  • Bejövő telefonhívások fogadása, információnyújtás a cég szolgáltatásaival kapcsolatban, recepciós feladatok ellátása
  • Elektronikus irat- és dokumentumtár kezelése (iktatás)
  • Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása, irodaszerek beszerzése
  • Beérkező és kimenő postai küldemények kezelése, nyilvántartása, csomagok átvétele
  • Minőségirányítási és környezetirányítási rendszer által előírt eljárások, a munkabiztonság, a környezetvédelem, a vagyonvédelem és az üzemeltetés előírásainak betartatása
  • Aktív részvétel a cég csapatépítő, közösségi programjainak szervezésében
  • A szervezeti egységek adminisztratív támogatása, kontrolling táblázatok vezetése
  • A céghez érkező vendégek fogadása, kínálása.

Elvárások

  • Nálunk van a helyed, ha rendelkezel középiskolai (érettségi bizonyítvány) végzettséggel, 2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal, megérteted magad angol nyelven és felhasználói szinten értesz az MS Office-hoz.

Előnyök

  • Még nagyobb eséllyel pályázol az állásra, ha az átlagosnál jobban kommunikálsz, csapatjátékos vagy, kiváló szervezőkészséggel rendelkezel, jól osztod be az idődet és váratlan helyzetekben is feltalálod magad.

Amit kínálunk

Miért jó nálunk dolgozni? 

  • A munkahelyi légkör barátságos, a csapat összetartó és célorientált.
  • Csapatépítő programok, dolgozói kedvezmények, versenyképes fizetés, cafeteria, év végi bónusz és mentor vár, hogy segítse a beilleszkedésedet.
  • Cégünk stabil háttérrel rendelkezik, kollégáinkkal hosszú távra tervezünk. 
  • A Budaörsre kijutáshoz céges busz áll rendelkezésre. 

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott