Irodai adminisztrátor állás Budapesten
Budapest III. kerületi, békásmegyeri könyvelő iroda keres főállásban irodai adminisztrátort.
Önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével várjuk.
Feladatok
- beérkezett könyvelési anyagok átvételi jegyzőkönyv megírása (excel táblázat)
- különböző felületekről a könyvelési anyagok letöltése, összegyűjtése, rendszerezése
Elvárások
- minimum alapfokú számítógép ismeret,
- Excel minimum középszintű ismeret
Előnyök
- vakon gépírás
Amit kínálunk
- Professzionális irodai eszközök,
- családias környezet
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- Nem igényel tapasztalatot
Elvárt végzettség
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Fontos tudnivaló
Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)