Call Center állás Budapesten
Kalmár Dávid Egyéni vállalkozó
Budapest II. kerület
2020. 10. 15.
Üzletközpontunkba munkatársat keresünk CALL CENTER pozícióba.
Ha szeretnél egy fiatalos, sikeres csapat tagja lenni, akkor jelentkezz hozzánk és próbáld ki magad ebben a világban!
Feladatok
- Kimenő hívások indítása saját adatbázisból
- Bejövő hívások fogadása
- Ügyfélkör bővítése
- Adminisztrációs tevékenység
- Szoros együttműködés a vezetőséggel
Elvárások
- Legyél eredményorientált
- Kommunikálj kiválóan, légy türelmes, empatikus és proaktív
- Pozitívitás, lendületesség jellemezzen
- Fejlődési és tanulási vágy hajtson
- Jó kapcsolatteremtő képességgel rendelkezz
- Legyen igényes a megjelenésed
Amit kínálunk
- Lehetőség a szakmai fejlődésre
- Magas teljesítményedet kiemelkedő jutalékkal ismerjük el
- Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz
- Stabil vállalati háttér áll majd mögötted
- Hosszútávú munkalehetőséget, folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőség biztosítunk
- Teljeskörű betanítással és folyamatos tréningekkel segítünk
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- Nem igényel tapasztalatot
Elvárt végzettség
- Általános iskola
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Fontos tudnivaló
Kizárólag magyar, illetve az EU tagországok állampolgárainak a jelentkezését várjuk. (118/2001. (VI.30.) Kormányrendelet, 2024.10.14. napi módosítása alapján.)