Adminisztráció, irodai munka

Irodai adminisztrátor munka Budapesten, részmunkaidőben

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Budapest
2020. 03. 02. 13:11
Jelentkezem

A Spektrum Méréstechnika Kft. mérőműszerek forgalmazásával és szervizével foglalkozó cég keres Budapest, IV. kerületi irodájába munkatársat, irodai adminisztrátor munkakörbe, 4 órás munkaviszonyban.

 

Érdeklődni fényképes önéletrajzzal, a nettó bérigény megjelölésével, a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.


Feladatok:

  • Készletnyilvántartó program vezetése, az áru-, szerviz-, és demo készletek kezelése (bevételezés, kiadás, leltár)
  • Szervizmunkák adminisztrációs nyilvántartásának vezetése, műszaki dokumentáció rendben tartása, archiválása
  • Áru- és anyagbeszerzéssel, értékesítéssel, gyártóművi javítással kapcsolatos  csomagolási, szállítmányozási feladatok, kapcsolattartás a fuvarozó cégekkel
  • Mérésügyi hivatali ügyintézés, dokumentáció elkészítése, rendben tartása
  • Belföldi partnerekkel történő kapcsolattartás, levelezés
  • Az ISO minőségirányítási rendszer karbantartásával kapcsolatos feladatok elvégzése együttműködésben a Minőségirányítási vezetővel.

Elvárások:

  • érettségi, szakirányú végzettséggel
  • min 2 éves, hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • MS Word, MS Excel, levelező program magas szintű ismerete és alkalmazása
  • jó kommunikációs készség
  • gyors, pontos, önálló munkavégzés

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés
  • évi 100.000 Ft cafetéria juttatás
  • kellemes munkakörnyezet
  • céges mobiltelefon
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.