Adminisztráció, irodai munka

Irodavezetői asszisztens állás Budapesten

Munkavégzés helye: Budapest
2019. 08. 09. 15:09
Jelentkezem

Adminisztratív és kommunikációs munkakörbe keresünk asszisztenst, akinek elsősorban az irodavezető munkájának segítése lesz a feladata. 


Elvárások:

  • legalább középfokú végzettség
  • adminisztratív és / vagy kommunikációs munkakörben szerzett gyakorlat
  • önálló munkavégzési képesség
  • pontosság, precízitás
  • jó kommunikciós készség
  • angol nyelv legalább alapfokú ismerete

Előnyök:

  • Előnyt jelent ha a pályázó támogatott foglalkoztatásban alkalmazható 25 év alatti regisztrált álláskereső.

Amit kínálunk:

  • Munkakörülmények: irodai munka, belvárosi környezetben
  • Fizetés: megegyezés szerint + juttatások
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.