Budapesten személyi asszisztens munkakörbe kollégát keresünk


Egy igazgatói pozícióban lévő személy, napi munkájának teljes körű támogatására rugalmas, nagy teherbírású munkavállaló személyében

SZEMÉLYI ASSZISZTENS (Budapest)

munkatársat keres.

 

Szeretne részletesen belelátni egy felsővezető mindennapi munkájába, és aktívan támogatná is azt? Otthonosan érzi magát egy egyszemélyes munkakörnyezetben? Kiváló szervezőnek tartja magát és könnyen megoldja a felmerülő problémákat? Képes rendszerben gondolkodni és priorizálni? Ha igen, jelentkezzen még ma!

 

FELADATOK

  • Egy sokrétű igazgatói pozícióban lévő személy napi munkájának teljes körű támogatása, könnyítése minden adminisztratív, szervezési és egyéb ad hoc feladatban
  • Time-menedzsment kivitelezése, feladatok rendszerezése és hatékony megoldása, határidők folyamatos nyomon követése
  • A szükséges információk és dokumentumok biztosítása a vezető napi munkájához, értekezleteihez (levelezések kezelése, határidők nyilvántartása, megbeszélések/találkozók megszervezése és a napi teendők összegyűjtése, tárgyalásokon, értekezleteken való részvétel és összefoglaló készítése)
  • Az igazgató által kiadott feladatok precíz vezetése és a feladatok végrehajtásának ellenőrzése
  • Naptár naprakész vezetése, határidők figyelemmel kísérése és egyeztetése, ellenőrzése
  • Ügyintézés külső helyszínen proaktívan és önállóan
  • Személyes jellegű céges és magánügyek napi szintű intézése
  • A vezető szervezeten belüli és kívüli kapcsolatainak koordinálása
  • Intelligens kommunikáció és eredményszemléletű probléma megközelítés
  • Felmerülő problémák gyors és hatékony megoldása
  • Rendszerezés és hatékonyságjavítás elősegítése

ELVÁRÁSOK:

  • Felsőfokú iskolai végzettség
  • Legalább 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • B- kategóriás jogosítvány
  • Számítógépes ismeretek (MS Office, Word, Excel, Internet, Power Point, Outlook)
  • Probléma- és konfliktusmenedzsment
  • Nagyfokú munkabírás és terhelhetőség
  • Nagyfokú szervezési és problémamegoldási rutin
  • Bizalmas információkezelés, titoktartás
  • Országos mobilitás (szükség szerint)
  • Intelligens kommunikációs készség
  • Pozitív életszemlélet és megoldásközpontú gondolkozás
  • Dinamikus, precíz munkavégzés
  • Lojalitás, rugalmasság

Előnyt jelent:

  • Hasonló területen (személyi asszisztenciában, szervezésben, szerzett releváns, tapasztalat)
  • Gazdasági és jogi ismeretek
  • Közgazdasági, jogi vagy üzleti jellegű felsőfokú végzettség

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Biztos háttér, megbecsültség
  • Versenyképes fizetés
  • Teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőség
  • Mobiltelefon és laptop

MUNKAVÉGZÉS HELYE: Budapest

 

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Ha a hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, akkor fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk „SZEMÉLYI ASSZISZTENS” jeligére!

 

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Munkarend

  • Általános

Hasonló hirdetések