Budapesten irodavezető adminisztrátor kollégát keresünk azonnali munkakezdéssel
Hurom Hungary Kft.
Budapest II. kerület
2019. 02. 05.
Cégünk prémium kategóriás gyümölcs- és zöldségprés gépek forgalmazásával foglalkozik.
Az iroda működtetéséhez keresünk irodavezető/adminisztrátor kollégát.
A munkavégzés helye: Budapest, XXIII. kerület
Fizetés megegyezés szerint. Kérjük nettó fizetési igényét írja be az önéletrajzba.
Az önéletrajzokat a "Jelentkezem" gombra kattintva.
Feladatok
- vevőkkel való kapcsolattartás szóban, írásban telefonon
- folyószámla kezelés
- rendelések nyilvántartása, számlázás
- havi kimutatások készítése
- raktárkészlet nyilvántartás
- kapcsolattartás a könyvelő irodával
- garanciális ügyintézés
Elvárások
- középfokú szakirányú végzettség (kereskedelmi vagy irodavezetői)
- kereskedelemben szerzett gyakorlat
- angol nyelvtudás minimum alap szinten szóban és írásban (tartani kell a kapcsolatot a külföldi beszállító cégekkel)
- talpraesett, megbízható, tapasztalattal rendelkező személyiség
Előnyök
- webáruház működtetésénél szerzett tapasztalat
- angol nyelvtudás középfokon
Amit kínálunk
- céges mobiltelefon
- céges notebook
- versenyképes fizetés
- kellemes irodai környezet
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 2-4 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Szakközépiskola
- OKJ
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!