Budapest XV. kerület, adminisztráció, irodai munkák és állások

6 darab találat
  • BUSINESS

    A centrum minőségbiztosítási rendszerének működtetésében és ellenőrzésében való közreműködés Minőségbiztosítási dokumentumok kezelése Széles körű adminisztratív feladatok ellátása A GMP előírások betartatásában való közreműködés Centrum vezetésének teljes körű adminisztratív...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotFőiskolaEgyetemAngolNémetÁltalánosBeosztott
  • START
    Budapest, Petra Mineral Kft.

    e-mailes ügyfélszolgálat – asztalfoglalások kezelése, adminisztrációs feladatok elvégzése, reklamáció kezelés, iroda működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzésében való részvéte, kimutatások készítése, alkalomadtán kisebb szervezési feladatok...

    Teljes munkaidő 8 óraRészmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • START

    Nyilvántartásokat vezet, kimutatásokat készít, a feladatok teljesülését nyomon követi, adatszolgáltatásokat teljesít, az iktatási és iratkezelési tevékenységhez tartozó általános és speciális feladatokat elvégzi. Szervezi az ügyiratok, feljegyzések szignálásra és aláírásra történő bemutatását,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaTechnikumFőiskolaEgyetemNem szükséges nyelvtudásÁltalánosBeosztott
  • BUSINESS
    Pest megye, Budaörs és környéke, Premed Pharma Kft.

    A következő feladatok várnak rád: Bejövő telefonhívások fogadása, információnyújtás a cég szolgáltatásaival kapcsolatban, recepciós feladatok ellátása Elektronikus irat- és dokumentumtár kezelése (iktatás) Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása,...

    Megyei hirdetésTeljes munkaidő 8 óra1-2 év szakmai tapasztalatSzakközépiskolaAngolÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest XV. kerület, Nett Kft.

    Adatfeldolgozás, szkennelés, posta előkészítése, wordben és excelben történő kimutatások készítése, nyilvántartások ellenőrzése Irodai gyakorlat, word-, excel biztos használata, önálló-, precíz munkavégzés,  Biztos, bejelentett munkahely, kiegyensúlyozott munkakörnyezet Kizárólag...

    Részmunkaidő 6 óraRészmunkaidő 4 óra2-4 év szakmai tapasztalatGimnáziumSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott
  • START 7
    Budapest XV. kerület, GL Plusz Kft.

    Szerződések elkészítése, Ügyfelekkel történő kapcsolattartás, Hitelügyintézés, Hirdetések kezelése. A munkafolyamatokat betanítjuk. érettségi, jó kommunikációs készség, felhasználói szintű számítógépes ismeret (Microsoft Office) GL Autó Bp. XV. Szentmihályi úton lévő...

    Teljes munkaidő 8 óraNem igényel tapasztalatotGimnáziumSzakközépiskolaÁltalánosBeosztott

BudapestAllas.hu